onsdag 23 januari 2013

Marsfynd

Hittade detta opublicerade inlägg....och idag i slutet av Januari 2013 stämmer det fortfarande.
Har inte kommit igång med företaget än, en webshop håller på att byggas, många jobbiga samtal ska ringas, men NU, ja precis NU ska jag ta tag i allt.

Ja nu var det längesedan jag var in hit, det här med bloggande vet jag inte om det är min grej egentligen. Det händer mycket i livet just nu, en egen liten retro/second hand/hantverksbutik är på gång.

"fynden här under har jag nerpackade i en låda någonstans...hoppas de får se dagsljus snart =)"


Grått champagneglas? 23.5 cm högt.

Antagligen Reimyre, med en enormt härlig röd färg

Hög tillbringare

Vattenkaraff med tillhörande glas


2 kommentarer:

  1. Låter spännande, bara att kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina grejer du har här. Hittade hit i dag via Porslinsbloggen, så jag kommer att lägga din blogg på läslistan =)

    SvaraRadera